Információk a járvány idejére
Tisztelt Ügyfelünk!
A koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében felelősségteljes döntést kellett hoznunk:
Munkatársaink, partnereink, ügyfeleink és családjaik egészsége mindennél fontosabb számunkra!
A szakértők álláspontja, a fertőzött országok statisztikái is azt mutatják, hogy az emberek közötti érintkezés csökkentése mindenképpen segíti a járvány legyőzését, terjedését, lassítását.
Mindezek figyelembe vételével irodáinkat 2020. március 18. után ügyelet rendszerben üzemeltetjük.
Támogatjuk és kérjük üzletkötő kollégáinkat az otthoni-, és távmunka adta lehetőségek kihasználásara!
Kérünk ügyfeleinket, hogy csak indokolt esetben látogassák irodáinkat személyesen!
Az esetlegesen átadandó iratokat lehetőleg elektronikusan szkennelve, okostelefonon lefényképezve vagy postai úton juttassátok el irodáinkba, munkatársainkhoz.
Telefonon és e-mail-ben továbbra is rendelkezésre állunk, a munkát ugyanúgy folytatjuk.
Az otthoni ügyintézéshez már egyre több Ügyfelünk elégedetten használja az új, innovatív, kétirányú információt biztosító, professzionális, díjmentes webfelületünket.
Az Ügyfélzónában az összes gondozásunkban lévő, élő és törölt, banki és biztosítási szerződését nyomon követheti.
Regisztráljon most!
Bármelyik biztosítónál is van a szerződése, ezen a felületen megtekintheti a szerződéskötési dokumentumokat, szerződésének kötvényszámát, évfordulóját, díjrendezettségét*.
A regisztrálás végtelen egyszerű:
1. Kattintson az Ügyfélzóna gombra, a jobb felső sarokban…
2. …ezt követően a regisztrációra
3. e-mail címére azonnal elküldjük a bejelentkezéshez szükséges jelszót.
Itt felveheti a kapcsolatot pénzügyi tanácsadójával, mivel a koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében irodáinkat csak ügyeleti rendszerben üzemeltetjük.
Amennyiben az online szerződéskötést részesíti előnybe, akkor honlapunkon kgfb, casco, lakásbiztosítási szerződését megkötheti. Kattintson ide!
Felhívjuk figyelmüket kedvező árú hitelfedezeti biztosításunkra, melynek éves díja a havi kölcsöntörlesztés 50%-a!
Megértjük, ha Ön a személyes ügyintézés híve, de kérjük most ezt csak indokolt esetben tegye!
Amennyiben a személyes találkozás irodáinkban indokolt, úgy igyekszünk az Önök számára igény esetén kézmosási- és kézfertőtlenítési lehetőséget biztosítani, melyről kérdezzék kollégáinkat.
Nyomatékosan kérjük azon ügyfeleinket, akik külföldről térnek haza, hogy a 2 hetes védelmi időszakon belül ne látogassák irodáinkat, munkatársainkat!
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy cégünk továbbra is kínálja azokat a betegség-, kockázati élet, és életbiztosításokat, melyekben nem szerepel kizárás a koronavírus okozta megbetegedések, esetleges halálesetek miatt. Azaz a szokásos várakozási- kockázatelbírálási-, és betegség észlelési idők betartásával ezen biztosítások szolgáltatni fognak egy koronavírus fertőzés esetén is. (Jelen tájékoztatás nem teljeskörű.) Amennyiben érdeklődik ezen lehetőségek iránt, kérjük konzultáljon üzletkötőjével!
Felhívjuk figyelmét, hogy kollégáink és a biztosítók a veszélyhelyzet ideje alatt és a veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napig elfogadhatják a lejárt érvényességű hivatalos okmányokat.
Köszönjük mindenkinek a megértését és együttműködését a Pannon-Safe kft valamennyi munkatársa nevében!
Vigyázzanak egymásra, vigyázzunk egymásra!
a Pannon-Safe Kft menedzsmentje
Kérdésével keressen minket!
Telefonon: +36 72 222 010
E-mailben: info##kukac##pannonsafe.hu
Vagy keresse fel személyesen az ország 20 pontján megtalálható irodánkat »